Najib Angkat Sumpah Sebagai PM Jumaat ini (3 April 2009)

najib-sinister-smile1Maklumat telah tersebar, berita telah terdengar, info telah disahkan. Maka Najib akan mengangkat sumpah sebagai Perdana Menteri Malaysia ke-6 pada hari Jumaat ini (3 April 2009). Desakan serta ura – ura yang mengatakan pihak istana mungkin menolak dari Najib menjadi perdana menteri telah meleset. Jika tidak ada apa isu atau Altantuya tidak hidup kembali dalam tempoh 2,3 hari ini maka Malaysia akan memiliki perdana menteri yang bernama Dato Seri Najib Tun Razak.

Maka lengkaplah sudah teori R.A.H.M.A.N yang dicipta oleh nujum – nujum dan pakcik serta pak long di kedai kopi. Namun setelah lengkap teori R.A.H.M.A.N tersebut, teori apa pula yang akan muncul? Atau sudah tidak ada lagi teori yang akan muncul dan bermakna tamatlah sudah era pemerintahan Umno/Barisan Nasional.

Yang pastinya, tidak ada dalam sejarah mana – mana pemerintahan di dunia ini yang dapat kekal sampai bila – bila. Betapa hebatnya pemerintahan Kesultanan Melayu Melaka, akhirnya apabila sampai satu tahap dimana pemerintahannya mula menindas, berlaku banyak penyelewengan, rasuah serta salah guna kuasa maka runtuh serta musnah empayar Melaka itu hingga hari ini.

Hari ini, Umno/Barisan Nasional mungkin sedang bergerak ke arah kehancuran dengan pertabalan Najib sebagai perdana menteri Malaysia, Jumaat ini (3 April 2009).

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: