“Tidak lojik umpan 50 juta” – Pensyarah kanan

Bagi Pensyarah Kanan Pusat Pengajian Sains Kemasyarakatan Universiti Sains Malaysia, Dr. Sivamurugan Pandian, dakwaan itu tidak logik kerana lebih baik BN menggunakan wang yang besar jumlahnya itu untuk projek yang membawa faedah dan manfaat kepada rakyat, terutama projek pembangunan yang akan memberi kelebihan kepada parti gabungan itu daripada membeli dua ADUN PR. -bernama-

Itu adalah petikan yang diambil oleh Bernama dari dari Pensyarah Kanan USM. Walaupun aku sendiri adalah graduan lulusan Sains Kemasyarakatan Universiti Sains Malaysia, tetapi aku sendiri tidak bersetuju atau sependapat dengan pensyarah pusat pengajian Sains Kemasyarakatan (Antropologi&Sosiologi) ini.

Apalah erti RM50juta bagi Umno dan Barisan Nasional ini dalam kegilaan mereka mengekalkan kuasa. Sedangkan Bom boleh meletup dalam badan wanita monggolia, sedangkan orang boleh hilang, sedangkan komisyen beratus juta boleh disapu ini kan pula RM50 juta…apalah sangat erti RM50 juta jika dibandingkan dengan jawatan perdana menteri yang sedang menanti… (Sekali Bik Mama shopping pun dah lebih RM50juta)

3 Responses to ““Tidak lojik umpan 50 juta” – Pensyarah kanan”

  1. cakaplepas Says:

    layari blog saya…bik mama kan banyak sgt gudang.kat bawah laut pun ada

  2. ahmad Says:

    tak logik tak logik…..

  3. Azlan Says:

    Kalau RM 50 juta tak logik, banyak sangat eih. Tapi kalau ada rasuah tu, sekitar RM 1j, mungkin ada betulnya. Sebab orang UMNO ni, kalau nak mengundi pun, mereka akan tabur duit dan lain-lain kepada pengundi.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: